Ana Sayfa

Siyaset - Erdoğan , Fettullah kapışması

MŞimdi hortum haberleri fln da şöyle bir durum var bu ülkeyi amerikadan başbakanına kadar dinleyen irade var ve bunu (transilvanya'dan) ve bunu Başbakan dan başka da silecek irade yok önce bu köstebekler ve paralele devlet temizlenmeli, sonrada yolsuzlukların hesabı sorulmalı, adamlar oradan resmen Anavatan ile oynuyorlar ekonomi kötü olan onlara olmuyor esnafa çalışan insanlara oluyor, insanları birbirine düşürüyorlar bugün milli iradeyi (başbakanın suçu yok demiyorum) ayaklar altına alan bu cemaat yapılanması yarın vatandaşı kucağa alır, herkez büyük resmi bırakmış bir Anti Recep Tayyip Erdoğan ın peşinde gidiyor, bu ülkede neleri hortumladılar aklımız almaz deyip başbakanın yaptıklarını (yaptıysa) aklamak istemiyorum ama bu ülkede gerçekden devletin kasasındaki tüm parayı çektiler altınlarını boşalttılar ve ülkeyi sıfırladırlar zamanında .. Bu son dinleme kayıtları da gösteriyor bu cemaat değil amerikan derin devleti gibi birşey sanki.


Bosverin siyaseti buda çipet benim kanaryam:)

Hiç yorum yok:

 

Keşke

Şu an fethiye Kabak koyunda, bi gölgeden denizi seyrediyor olsaydım..

Ana Fikir

Eğitimli insanlar topluma borçludurlar. Bir işin nasıl yapılabileceğini biliyorken bir başkasının yapamadığını görüp susmaları kendilerini yetiştiren o topluma ihanettir. -Niyazi Saral

Most Reading